Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2008

Get a life.

GatheRate

7 σχόλια:

  1. Μαλακία τραγούδι.
    Σραόσα, γύρνα στη σιωπή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://old-boy.blogspot.com/search?q=amsterdam

    Με πρόλαβε ο ίδιος ο Old Boy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζηλεύεις, old boy, γιατί το δικό μου βίντεο είναι καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είσαι κομιστής βιντεο ρε. Αντε, πες τώρα και για τα πεντέμισι εκατομμύρια μαύρα χιτς που έχεις σε ελβετικό κάουντερ.

    Μίλα με το καλό, αλλιώς θα σε δώσω στον Τριανταφυλλόπουλο να γίνετε φίλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα θα ταίριαζαν μια χαρά, Ακίνδυνε.
    «Εμένα ο Κουκοδήμος είναι φίλος μου»
    «Είμαι, κατά κάποιο τρόπο, παιδί του Τσαγκαρουσιάνου».
    Δεν βλέπεις το pattern;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η εκστρατεία σπίλωσης του ονόματός μου δε θα περάσει.

    Είστε όλοι τσάτσοι του ΔΟΛ. Και του Βενιζέλου. Του Ελευθέριου. Και του Σοφοκλή.

    Όταν βγάλω τα άπλυτά σας στη φόρα θα σουτάρετε όλοι από μπαλκόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή